Polecamy

Tajemnice hoteli konferencyjnych – poznaj i zyskaj, nie tylko...

Dlaczego dla gości biznesowych najważniejsza jest lokalizacja?

Biznes hotelarski

Inteligentne Wi-fi w hotelu i centrum konferencyjnym – dlaczego warto je wprowadzić?

W Polsce istnieje wiele obiektów, które mają charakter konferencyjno hotelowy, gdzie odbywa się wiele różnych szkoleń i biznesowych spotkań, konferencji czy kongresów. Organizacja takich spotkań wymaga odpowiedniej oprawy technicznej oraz multimedialnej, co będzie wymogiem obecnych czasów a także znakiem rozwoju technologicznego. Obecnie mamy coraz więcej hotelowych obiektów, które wykorzystują między innymi inteligentne Wi-Fi.

Strona powitalna hotelu zdefiniowana pod konkretny obiekt

W hotelach, gdzie taki system jest wykorzystywany strona startowa i powitalna pojawia się w momencie logowania i będzie to informacja o hotelu oraz jego atrakcjach. Jest to sposób informowania gości o wszystkich plusach hotelu, jego ofercie, funkcjonowaniu, numerach po poszczególnych segmentach. Na ekranie z wiadomością powitalną mogą się między innymi pojawić również aktualne promocje czy tez działalność na arenie regionalnej, będziemy wiedzieli, gdzie można się udać.

Każda osoba, która będzie się logować do takiego Wi-Fi może zapoznać się z ofertą dodatkowych usług, cenami czy godzinami otwarcia poszczególnych hotelowych propozycji. To co będzie się na ekranie gości pojawiać będzie zależeć wyłącznie od hotelu i jego indywidualnej decyzji. Dobrze wykorzystywane działania marketingowe to klucz do sukcesu. W łatwy sposób można przekonać gości do korzystania z hotelowej restauracji i innych punktów.

facebook

Obiekt konferencyjny

Promowanie regionu i okolicznych imprez

Na tego typu stronie powitalnej pojawiać się mogą także informację o imprezach jakie w okolicy będą się odbywać. To ważne, gdy przyjechało właśnie wiele gości ze względu na jakieś konkretne atrakcje. Hotelarze mając dostęp do takiej formy mogą zacząć promować swoje miasto oraz region, w każdej chwili można bowiem dać gościom informację o zdarzeniach jakie będą miały miejsce.

Facebook - olbrzymia popularność

Korzystanie z takich systemów to wielka szansa na promowanie się w sieci. Sposobem na stworzenie strony na portalach społecznościowych, które dają rzeczywiście wiele ciekawych możliwości. Dzięki temu będzie można oczekiwać, że wszystko będzie prezentować się atrakcyjnie, a hotel będzie miał okazję promować się w szerszej społeczności. Polubienia w serwisach społecznościowych to szansa na zdobycie nowych gości.

Zobacz

Na co zwraca uwagę gość hotelu?

Osoba, która prowadzi hotel pewnie zdaje sobie sprawę z tego, że to stosunkowo trudny rynek...

Inteligentne Wi-Fi - przegląd korzyści dla...

W Polsce z pewnością nie mamy powodów do narzekania na liczbę obiektów, dla których...

Wypromuj swój hotel

Optymalizacja strony internetowej Nawet osoby, które mają już dobrze zaprojektowaną...