Inteligentne Wi-Fi - przegląd korzyści dla hotelu
W Polsce z pewnością nie mamy powodów do narzekania na liczbę obiektów, dla których charakterystyczny jest ich charakter konferencyjno-hotelowy. Nie bez znaczenia jest i to, że są one zwykle wykorzystywane właśnie do organizowania kongresów i konferencji. Organizacja spotkań o tego rodzaju charakterze jest zadaniem, które można zrealizować między innymi dzięki odpowiedniej oprawie multimedialnej i technicznej.
Dziś jest to już zresztą konieczność, a nie dowód na dobrą wolę, czy też innowacyjność hotelu. Jednym z ciekawszych rozwiązań w tym zakresie wydaje się być inteligentne Wi-fi, które pojawia się w imponującej liczbie hoteli. Czy może się ono sprawdzić podczas aktywnych konferencji oraz spotkań o zbliżonym charakterze? Czy rzeczywiście mówimy o rozwiązaniu na tyle atrakcyjnym, że warto jest się nim zainteresować? W hotelach, w których mamy do czynienia z taką usługą, strona powitalna prowadzi zwykle do panelu pozwalającego na zalogowanie się, choć nie brakuje na niej również informacji dotyczących tak samego hotelu, jak i atrakcji, na jakie można liczyć odwiedzając go. Trudno dziwić się zatem, że wiele osób uważa takie rozwiązanie za unikatowe, świetnie sprawdzające się jako sposób na informowanie hotelowych gości o atrakcjach, jakie na nas mogą czekać.
Na ekranie można znaleźć zresztą nie tylko wiadomość powitalną, ale również dane na temat aktualnych promocji, czy też działań podejmowanych przez hotel na lokalnej arenie. Logowanie do inteligentnego Wi-fi to także znakomita okazja do tego, aby zapoznać gościa hotelowego z usługami dodatkowymi, jakie czekają na niego. Na tym etapie można przedstawić bardziej szczegółowe dane odnoszące się tak do ich cen, jak i do godzin, w jakich można z nich korzystać. Tylko o właścicieli hotelu zależy zresztą to, co goście zobaczą na ekranie swoich urządzeń, jeśli więc możliwość ta zostanie wykorzystana, możemy mówić nie tylko i interesującym i innowacyjnym, ale również skutecznym narzędziu o charakterze marketingowym. Goście często nie korzystają przecież z wielu elementów firmowej oferty jedynie dlatego, że nie dysponują informacjami na jej temat. Strona powitalna jest też idealnym miejscem wówczas, gdy chcemy zaznajomić hotelowych gości z informacjami na temat imprez odbywających się w mieście lub w jego okolicy zwłaszcza, jeśli są oni obecni w danym miejscu właśnie z tego powodu. Można więc promować nie tylko własny hotel, ale i region dzieląc się zyskami z lokalnymi restauratorami lub innymi przedsiębiorstwami. Korzystanie z omawianego systemu może być też rozwiązaniem, które pomoże w promowaniu hotelu i jego aktywności w sieci.
Zobacz
Na co zwraca uwagę gość hotelu?
Osoba, która prowadzi hotel pewnie zdaje sobie sprawę z tego, że to stosunkowo trudny rynek...
Wypromuj swój hotel
Optymalizacja strony internetowej Nawet osoby, które mają już dobrze zaprojektowaną...
Analiza biznesu hotelowego w Polsce
Trudno będzie dyskutować z osobami, które przekonują nas o tym, że obecnie mamy najlepszy...